We Put a Turbo Kit On Our Sand Rail and It Sounds INSANE!

3 028
22
 
TheBoostedBoiz.com
TheBattleRacing.com
Motor
Runtime: 19:26

Kommentarer

NagoyaR
NagoyaR - 15 timer siden
So is that Anti-Lag or just the 2-Step? or both?
HondaBoi Doogie
HondaBoi Doogie - 2 dager siden
When they didnt get off the trailer lol
Ian Scoggin
Ian Scoggin - 19 dager siden
daysgone
kevin bailey
kevin bailey - 19 dager siden
👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿
Recon Delta
Recon Delta - 22 dager siden
Kyle Hit up MaxwristGold on YouTube hes in town right now and wants to make a video hit him up brother!
Patman Performance
Patman Performance - 22 dager siden
"We're gonna go ahead and try to start this thing up....where's the jump box??"
Preludedriver95
Preludedriver95 - 24 dager siden
Roman!!! Missed you man! Hope to see you more now
Dr Draws
Dr Draws - 24 dager siden
What transaxle is that and what will it fit?LOL!
Trinity young
Trinity young - 25 dager siden
If you bring it to Dumont sand dunes by las Vegas let me no. I would to meet u guys.
Izzy johnas
Izzy johnas - 25 dager siden
Saw the thumbnail for the next video?!! 375 hp?!! I’ve seen more out of a Geo metro!! Can’t finish this or the following sorry!!
Flat4Buggy 2
Flat4Buggy 2 - 25 dager siden
On stock internals, an 11PSI of boost? Let's see it.
racefan 27
racefan 27 - 25 dager siden
does Roman have a YouTube page?
Flat4Buggy 2
Flat4Buggy 2 - 25 dager siden
No, but he does have an Instagram page: instagram.com/boostedboiroman/
Sam Jennings
Sam Jennings - 25 dager siden
Hope to see you guys move to FL
Ricky __96
Ricky __96 - 25 dager siden
That’s just Cold could of made room to leave Romans car indoors but he just threw it outside what a “friend” lol
Zachary Kenfield
Zachary Kenfield - 25 dager siden
kyle is going to florida wtffff
Levi Ervin
Levi Ervin - 25 dager siden
You guys are getting a shop in Florida near ol Cleeter I bet! Or building one at the Freedom Factory!
Kristopher Jadwin
Kristopher Jadwin - 26 dager siden
So when is the move to Florida? lol
Jblah Nblah
Jblah Nblah - 26 dager siden
Everybody needs to stop being pussys about Corona! Don't let the mainstream media/news make you scared! They just want to see how much they can control/influence the public into doing what they want/controlling them... it's sad how successful they've been so far...
BiG Cheese
BiG Cheese - 18 dager siden
Crazy, right?
Frank Valdez
Frank Valdez - 26 dager siden
Wouldn’t an air box with maybe a snorkel be safer ? Kinda sketchy to have the air filter get Pounded by dirt and not screw up the turbo
Zac Jenkins
Zac Jenkins - 27 dager siden
For the love of God could someone please find Kyle a battery sponsor for the channel. He could benefit from that more than anything, And maybe a sponsor for some earmuffs for the awesome 2 step bang bangs lol Just saying...
JimboSlice
JimboSlice - 27 dager siden
Why doesn't Roman film his own stuff for the channel?
Nathan Bass
Nathan Bass - 27 dager siden
Y'all should make a teardrop for the down pipe
Soren
Soren - 27 dager siden
That moment when rich folk get pissy and have to stroke their own ego with a lawsuit
JAKE THE SNAKE
JAKE THE SNAKE - 27 dager siden
I wanna see that Silvia runnin
Steve Franz
Steve Franz - 27 dager siden
Can't wait to see the s14!! Plz work on it soon. Great job man
Track Days
Track Days - 27 dager siden
Seems like a lot of solid mounted stuff. With offroading usually you want some flex like a rubber bushings for the intercooler mount. I worry about the turbo mount too
Darren Good
Darren Good - 27 dager siden
Will that trans be able to hold up to the power?
Flat4Buggy 2
Flat4Buggy 2 - 27 dager siden
Depends on how much the beat on it. It's rated for 375HP.
Kritty
Kritty - 27 dager siden
You all are crazy
Brother Jo
Brother Jo - 27 dager siden
Taliban tune 🥰
Mike Kraemer
Mike Kraemer - 27 dager siden
BoostedBoiz moving to Florida confirmed.
Kelvin Martinez
Kelvin Martinez - 27 dager siden
This is 3.5 l engine..??
Flat4Buggy 2
Flat4Buggy 2 - 27 dager siden
Yes.
Kryptic Chamberz
Kryptic Chamberz - 27 dager siden
What motors in this thing
Flat4Buggy 2
Flat4Buggy 2 - 27 dager siden
Honda J35.
Mark C
Mark C - 27 dager siden
Roman should have renamed it The Grump and put a frown face on his intercooler
mastakush47
mastakush47 - 28 dager siden
So somebody owns the rights to "the grinch" so they could take his car. Just like B is for build's eleanor mustang.
Chris Topher
Chris Topher - 28 dager siden
Fuck man I miss Roman! His laugh is contagious lmao
TodaVtecKiller
TodaVtecKiller - 28 dager siden
That's up there with 2j/RB 2 step brah lol 💪
Johny Action
Johny Action - 28 dager siden
When complete the RazzleDazzle needs a hot orange paintjob with metal flake :)
Random Acts
Random Acts - 28 dager siden
Dont forget tobget that exhaust leak fixed for the dyno pull.
Matt Brooks
Matt Brooks - 28 dager siden
I absolutely love the buggy but if I’m being honest, I think the name ruins it!
Adam Lopez Graciano
Adam Lopez Graciano - 28 dager siden
Man it’s because you guys tried to sit on his lap. He didn’t like that 😂
ramon medellin
ramon medellin - 28 dager siden
Are y’all using stock injectors?
Flat4Buggy 2
Flat4Buggy 2 - 28 dager siden
For now, yes. They plan to install bigger ones before it goes onto the dyno.